نکته های کامپیوتر

پاسخ به سوالات کامپیوتری و اشتراک گذاری نکات و ترفندی های ویندوز

نکته های کامپیوتر

پاسخ به سوالات کامپیوتری و اشتراک گذاری نکات و ترفندی های ویندوز

نکته های کامپیوتر
سلام . به این سایت خوش آمدید .
من علی ناصری هستم .
مدرک مهندسی کامپیوتر با گرایش IT دارم و در تهران در همین حوزه فعالیت می کنم .

معمولا کارکردن با کامپیوتر ، همراه با نمایان شدن سوالات جدید است .
دانستن برخی نکات و ترفندها باعث سرعت بیشتر در انجام وظایف می شود .
در این سایت ، سعی دارم ، برخی سوالات کاربران را پاسخ بدهم و برخی نکات مفید و کاربردی را به اشتراک بگذارم .

متشکرم که به این سایت مراجعه فرمودید .
امیدوارم مطالب سایت برای شما هم سودمند باشد .
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۰۰، ۱۸:۱۷ - عباس صادقی زاده
    salam
آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۰۳
    TED
جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۴۵ ق.ظ

معرفی کانال تلگرام CompuerNotes

آموزشهای ما را از طریق کانال تلگرام دنبال بفرمایید :

https://t.me/computernotes

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۳
علی ناصری

تلگرام

معرفی

نظرات (۲)

۰۷ بهمن ۹۶ ، ۱۱:۵۶ فروش سنگ آنتیک
سلام دوست عزیز.ممنون بابت کانال خوبی که معرفی کردید.خیلی عالی بود
موفق باشید 
سلام آقای ناصری، وبلاگ جالبی دارید. وبلاگم را به وبلاگ شما پیوند زده‌ام.
موفق باشید ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی