نکته های کامپیوتر

پاسخ به سوالات کامپیوتری و اشتراک گذاری نکات و ترفندی های ویندوز

نکته های کامپیوتر

پاسخ به سوالات کامپیوتری و اشتراک گذاری نکات و ترفندی های ویندوز

نکته های کامپیوتر
سلام . به این سایت خوش آمدید .
من علی ناصری هستم .
مدرک مهندسی کامپیوتر با گرایش IT دارم و در تهران در همین حوزه فعالیت می کنم .

معمولا کارکردن با کامپیوتر ، همراه با نمایان شدن سوالات جدید است .
دانستن برخی نکات و ترفندها باعث سرعت بیشتر در انجام وظایف می شود .
در این سایت ، سعی دارم ، برخی سوالات کاربران را پاسخ بدهم و برخی نکات مفید و کاربردی را به اشتراک بگذارم .

متشکرم که به این سایت مراجعه فرمودید .
امیدوارم مطالب سایت برای شما هم سودمند باشد .
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۰۰، ۱۸:۱۷ - عباس صادقی زاده
    salam
آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۰۳
    TED
سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷، ۰۷:۴۳ ب.ظ

سایت های کاریابی و استخدام

اگر قصد استخدام شدن دارید ، به این وب سایت ها ، نگاهی بیاندازید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۸
علی ناصری

معرفی وب سایت

نظرات (۱)

۱۸ دی ۹۷ ، ۱۹:۴۴ علی ناصری
بهترین سایت های کاریابی در ایران را بشناسید

https://maghzewp.com/best-employment-sites-in-iran/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی