نکته های کامپیوتر

پاسخ به سوالات کامپیوتری و اشتراک گذاری نکات و ترفندی های ویندوز

نکته های کامپیوتر

پاسخ به سوالات کامپیوتری و اشتراک گذاری نکات و ترفندی های ویندوز

نکته های کامپیوتر
سلام . به این سایت خوش آمدید .
من علی ناصری هستم .
مدرک مهندسی کامپیوتر با گرایش IT دارم و در تهران در همین حوزه فعالیت می کنم .

معمولا کارکردن با کامپیوتر ، همراه با نمایان شدن سوالات جدید است .
دانستن برخی نکات و ترفندها باعث سرعت بیشتر در انجام وظایف می شود .
در این سایت ، سعی دارم ، برخی سوالات کاربران را پاسخ بدهم و برخی نکات مفید و کاربردی را به اشتراک بگذارم .

متشکرم که به این سایت مراجعه فرمودید .
امیدوارم مطالب سایت برای شما هم سودمند باشد .
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۰۰، ۱۸:۱۷ - عباس صادقی زاده
    salam
آخرین مطالب
سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۳ ب.ظ

درج ویدیو در وبلاگ بیان با استفاده از کد iframe

پیش از این با کدهای HTML ، لینک دانلود ویدیوهای آپارات را در سایت به عنوان لینک نمایش استفاده می کردیم . اما اخیرا لینک های دانلود ویدیو های آپارات تغییر می کنند و باعث می شود که ویدیو دیگر در سایت ما دیده نشود . 

پس ابتدا امکان جاوااسکریپت را از وبلاگ بیان خریداری بفرمایید . از بخش اشتراک گذاری ویدیو در آپارات کد را دریافت نمایید و آن را در قسمت Embed Video در پست خودتان در وبلاگ بیان درج بفرمایید.

نظرات (۱۶)

۱۷ مهر ۹۸ ، ۰۹:۰۷ موسسه خیریه حمزه سیدالشهدا علیه السلام

به نام خدا

با سلام

مثل همیشه عالی و خوب و کاربردی.

خیلی خیلی ممنون.

سلام اموزش دانلود اتوماتیک شبانه فیسبوک و یوتیوب و میگید لطفا؟ تلگراما که غیرفعاله رباتاشون. سایتا هم لینک مستقیم نمیدن از طریق مرورگر سیو میشه نمیشه لینکشو کپی پیست کرد داخل دانلود منیجر. نرم افزار دانلود از یوتیوب هم دارم که خب باید بیدار باشم خسته شدم دانلود هم خیلی دارم هیچکسی هم کمکم نمیکنه تورو خدا جواب بدید

پاسخ:
با سلام . دغدغه های شما چند بخش متفاوت دارد و لازم است در مورد ابعاد آن با هم صحبت کنیم ، شاید بتوانم به قسمتی از آن پاسخ بدهم . 
لطفا تلفنی و یا تلگرامی مطلب خودتان را مطرح بفرمایید  :
09192673073

چطوری میتونم نظرات یک پست فیسبوکو غیرفعال کنم؟

پاسخ:
با عرض سلام ؛
متاسفانه بنده در فیس بوک فعال نیستم و پاسخ سوال شما را نمی دانم . 
۰۸ خرداد ۹۹ ، ۰۴:۳۰ حسام دانشور

ممنون که اطلاعاتتون کامل بود 

پاسخ:
با سلام و احترام ،
بابت بازخورد متشکرم. 
موفق باشید .

خیلی ممنون به خاطر این مطلب

پاسخ:
با سلام و احترام ،
خواهش می کنم .
بابت بازخورد متشکرم. 
موفق باشید .

سلام خسته نباشید ببخشید اگر امکان جاوا اسکریپت رو بخریم و بعد از یک سال متدش تموم شد ویدیو هامون چی میشه ممنون میشم راهنمایی کنید

پاسخ:
با سلام و احترام ،
ویدیوهای قبلی کماکان پخش خواهند شد و مشکلی نخواهید داشت .
اما برای درج ویدیوهای جدید ، لازم است که مجدد امکانات اختیاری را خریداری بفرمایید .
موفق باشید .

جالب بود مرسی

پاسخ:
بابت بازخورد ، متشکرم . موفق باشید.

سلام خسته نباشید اگه میشه جواب بدین اگر ما امکان جاوا اسکریپت رو بخریم و بعدا مدتش تموم بشه سودی هامون چی میشه

پاسخ:
با سلام و احترام .
طبق تجربه ای که من داشتم ، وقتی مدت امکانات اختیاری تمام شود ، برای ایجاد مطالب جدید نمی توانید از آن امکانات استفاده کنید . اما مطالبی که قبلا ساخته اید ، به خوبی ، نمایش داده خواهند شد .

ممنون از شما من امکان جاوا رو خرید کردم مرسی از زحت های شما

خب بجای این کار میتونیم از صندوق بیان هم استفاده کنیم ارزون ترم در میاد مثلا سقف ۱۰۰ مگابایت ارسال فایل برای یک سال فقط هزار تومنه ولی اگه مدتش تموم بشه و بازم سقف برگرده به ۳۰ مگابایت اتفاقی برای فایل هامون میوفته یا نه؟ اگر میشه جواب بدین

یا مثلا اگر صندوق رو ۵ گیگ کنیم و وقتش بازم تموم بشه پس فایل هامون چی میشن ؟ 

آقا علی لطفا جواب بدین

۲۷ مرداد ۰۰ ، ۱۵:۴۸ حامد مهدوی

سلام. وقت بخیر. سوالی داشتم از خدمتتون:

از زمانی که فایل تصویری رو در صندوق بیان آپلود میکنیم چقدر طول میکشه تا گزینه ی درج مدیا برامون فعال بشه؟! من چندتا فایل تصویری mp4 آپلود کردم ولی فقط گزینه ی درج لینک برام فعال میشه و گزینه ی درج مدیا ندارم. چنتای قبلی رو بعد یکی دو روز گزینه ی درج مدیا برام فعال شد ولی این چنتای اخیر الان دو روز شده و باز همچنان فقط گزینه ی درج لینک برام فقط فعاله. میشه یه راهنمایی بکنید که من بدونم عیب کار کجاست؟ کلی هم پیام دادم به صندوق بیان و خود بلاگ و ... ولی تا الان هیچ پاسخی ندادن.

مرورگر کروم و آپدیت شده.البته با موزیلا هم تست کردم فایده ای نداشته. فایل تصویری mp4 و سالم. آپلود در صندوق بیان. رفتن به پنل کاربری و زدن گزینه ی درج تصویر. انتخاب فایل مورد نظر. تنظیمات افزودن فایل به پست ==» که در پنجره ی اینجا فقط گزینه ی  لینک برام فعاله و گزینه ی درج مدیا برای پخش آنلاین در وب ندارم.

عیب کار کجاست؟ آیا من روش اشتباهی دارم یا مشکل چیز دیگه ای هست؟

۲۳ فروردين ۰۱ ، ۰۱:۴۵ حسیب نژاداحمدی

سلام 

ویدیوتون مشکل از کار من باز کرد. 

فقط یه نکته ای هست خودم خیلی توش گیر کردم. باید صبر می کردم تبلیغ اپارات تموم بشه و بعد کد ای فریم رو کپی می کردم. اگر در زمان پخش تبلیغ کد ای فریم رو کپی کنی جواب نمیده.

۱۸ تیر ۰۲ ، ۱۹:۵۵ گروه صنعتی بازی پرداز

سلام 

Embed Video تو تنظیمات نیست و حذف شده

اون تب پیشرفته رو هم میشه توضیح بدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی